22.07.2019, 19:09
Hier sieht's schlecht aus. Meine Auszahlung von gestern ist seit über 24 Stunden "pending". Emily meldete vor ein paar Stunden Probleme.
Viel Hoffnung scheint es nicht mehr zu geben.
Diese Meldung erscheint gerade auf Telegram. Hoffnung wird gemacht, dass sich alles noch normalisiert, sei alles Fehler des Zahlungsprozessors - na ja, kennen wir ja.
We apologize for delays in some cases over 24 hours from the time you request withdrawals.
We do everything to speed up this process. Unfortunately, our payment operator was not able to process payments on a regular basis over the weekend, but the situation should soon be normalized.
We will inform you in the coming hours about the progress of work!
Viel Hoffnung scheint es nicht mehr zu geben.
Diese Meldung erscheint gerade auf Telegram. Hoffnung wird gemacht, dass sich alles noch normalisiert, sei alles Fehler des Zahlungsprozessors - na ja, kennen wir ja.
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Dear users,We apologize for delays in some cases over 24 hours from the time you request withdrawals.
We do everything to speed up this process. Unfortunately, our payment operator was not able to process payments on a regular basis over the weekend, but the situation should soon be normalized.
We will inform you in the coming hours about the progress of work!