10.06.2016, 22:38
Newsletter
Posted By JhonI 2016-06-09 21:32:42
hello everyone,
we did work and improve to the maximum our platform to procure you best experience.
Many details were added but all together it was a long and hard work for our team.
Last thing we need to do now is to find in database the few Payeer withdrawal marked as paid but not paid AND to pay them manually.
This is not a Payeer fault just our API with them is different for the history. so we need to concentrate on that.
We propose you to finish this task this weekend SO on monday we start full turbo on our core business Smile
We propose to allow withdrawals only by Payza until Monday so we can work on payment database for Payeer requests.
Not to penalize you we will cancel the withdrawals and exchange fee during this period.
Deposits are working and will work normally.
And Monday we will be ready to be known as Beonpush 2.0 and be great as you deserve us to be!
Die deutsche Übersetzung:
Wir arbeiten derzeit auf Hochtouren an unserer Website und dem Server um euch die beste Erfahrung zu gewährleisten.
Das nächste was wir jetzt bis zum Wochenende tun werden, ist in der Datenbank alle fehlgeschlagenen payeer Zahlungen manuell wieder zu regulieren, es war kein Fehler von payeer sondern von uns, auf Grund der Api.
Wir prognostizieren eine erfolgreiche Beendung der Arbeiten bis Montag, bis dahin bitte nur über payza auszahlen ansonsten werden wir die Zahlungen Canceln, da wir die fehlerhaften Zahlungen finden wollen.
Am Montag starten wir dann wie nie zuvor als beonpush 2.0
Externer Inhalt (z.B. Newsletter, E-Mails, Seiteninhalte):
payeer lost payment to be work this weekend as our last migration updatePosted By JhonI 2016-06-09 21:32:42
hello everyone,
we did work and improve to the maximum our platform to procure you best experience.
Many details were added but all together it was a long and hard work for our team.
Last thing we need to do now is to find in database the few Payeer withdrawal marked as paid but not paid AND to pay them manually.
This is not a Payeer fault just our API with them is different for the history. so we need to concentrate on that.
We propose you to finish this task this weekend SO on monday we start full turbo on our core business Smile
We propose to allow withdrawals only by Payza until Monday so we can work on payment database for Payeer requests.
Not to penalize you we will cancel the withdrawals and exchange fee during this period.
Deposits are working and will work normally.
And Monday we will be ready to be known as Beonpush 2.0 and be great as you deserve us to be!
Die deutsche Übersetzung:
Externer Inhalt (z.B. Newsletter, E-Mails, Seiteninhalte):
Zitat:Wir arbeiten derzeit auf Hochtouren an unserer Website und dem Server um euch die beste Erfahrung zu gewährleisten.
Das nächste was wir jetzt bis zum Wochenende tun werden, ist in der Datenbank alle fehlgeschlagenen payeer Zahlungen manuell wieder zu regulieren, es war kein Fehler von payeer sondern von uns, auf Grund der Api.
Wir prognostizieren eine erfolgreiche Beendung der Arbeiten bis Montag, bis dahin bitte nur über payza auszahlen ansonsten werden wir die Zahlungen Canceln, da wir die fehlerhaften Zahlungen finden wollen.
Am Montag starten wir dann wie nie zuvor als beonpush 2.0