30.12.2015, 00:58
Es gab dann tatsächlich heute eine Antwort vom Support:
In der Zeit, wo sie sich das zusammenkopiert hat, hätte sie auch
eben die Auszahlung veranlassen können. Naja.
Ich will ihnen mal zu Gute halten, das sie möglicherweise einige Auszahlungen
aus abrechnungstechnischen Gründen erst im neuen Jahr machen wollen.
Zitat:Hello Martin Boelter,
Please note that withdrawals take a full 5 business days from the day after you make the request. Please note that Saturdays, Sundays and Holidays do not count as business days. Please allow more time for the 5 full business days of process to complete.
---
Sincerely,
Rebecca
---
Please note that our offices will be closed and live chat/ ticket assistance will not be available on the following days while we celebrate the holidays with our families and friends:
Dec 24th (Christmas Eve)
Dec 25th (Christmas Day)
Dec 28th (Boxing Day substitute)
Dec 31st (New Year’s Eve)
Jan 1st (New Year’s Day)
In der Zeit, wo sie sich das zusammenkopiert hat, hätte sie auch
eben die Auszahlung veranlassen können. Naja.
Ich will ihnen mal zu Gute halten, das sie möglicherweise einige Auszahlungen
aus abrechnungstechnischen Gründen erst im neuen Jahr machen wollen.