14.06.2016, 14:25
Hallo ich versuche nun seit 8 Tagen meinen Code für die Prepaid Carte zu erhalten leider vergebens
ich habe alle Supports durch und bekommen immer das selbe schreiben!
Hello / Hallo / Hola Georg Heindl,
Dear costumer,
Please send your ticket to the correct department so questions will be answered. We don’t have permission to answer other departments.
DEPARTMENT :
PAYMENT Department = Information’s about money transfers, payments or funds.
PREPAID Department = Information’s about Prepaid cards, receiving cards or payments for the card and there’s no respond.
Please open a new ticket at the correct department. Thank you
Best Regards
2Pay4You-Support
Support-Team
2PAY4YOU- GROUP
Das ist doch lächerlich nur weil bei der Aktivierung etwas falsch gelaufen ist!
Ich warte bis dato auf eine Hilfe von dieser Firma aber weder Telefon noch Support funktionieren!
Vielleicht kann mir hier jemand helfen!
Danke Georg
ich habe alle Supports durch und bekommen immer das selbe schreiben!
Hello / Hallo / Hola Georg Heindl,
Dear costumer,
Please send your ticket to the correct department so questions will be answered. We don’t have permission to answer other departments.
DEPARTMENT :
PAYMENT Department = Information’s about money transfers, payments or funds.
PREPAID Department = Information’s about Prepaid cards, receiving cards or payments for the card and there’s no respond.
Please open a new ticket at the correct department. Thank you
Best Regards
2Pay4You-Support
Support-Team
2PAY4YOU- GROUP
Das ist doch lächerlich nur weil bei der Aktivierung etwas falsch gelaufen ist!
Ich warte bis dato auf eine Hilfe von dieser Firma aber weder Telefon noch Support funktionieren!
Vielleicht kann mir hier jemand helfen!
Danke Georg