18.04.2016, 15:51
Das passiert halt, wenn man seinen Service Anbieter nicht bezahlt!
Ich denke bei ADV Cash gibt es neben den bekannten technischen Problemen (die sie ja anscheinend langsam in den Griff bekommen haben) auch noch finanzielle Probleme - warum auch immer.
Ich kenne mich in dem Geschäft ein wenig aus, und das das Aufladen der Karten bei ADV cash nicht mehr funktioniert und bei payeer schon (beide haben den gleichen Kartenanbieter) weist auf ein finanzielles Problem hin. Dies wurde ja auch in den News von ADV vom 15.04. selbst beschrieben:
Unfortunately, we have not yet been able to fix the problem with the card platform. For reasons outside of our control, there have been unexpected complications with receiving the bank transfers we sent several days ago from our bank account to the accounts of our partners, the card vendor and the Visa/MC card withdrawal processor. These transfers were meant to fund our account balances with them, which is required for these system features to function properly. We are sorry that we are all experiencing this. We do everything we possibly can to rectify the situation. We will do our best to post an update on the nearest business day.
Meiner Meinung nach, Geld - wenn immer möglich - von ADV abziehen!
Ich denke bei ADV Cash gibt es neben den bekannten technischen Problemen (die sie ja anscheinend langsam in den Griff bekommen haben) auch noch finanzielle Probleme - warum auch immer.
Ich kenne mich in dem Geschäft ein wenig aus, und das das Aufladen der Karten bei ADV cash nicht mehr funktioniert und bei payeer schon (beide haben den gleichen Kartenanbieter) weist auf ein finanzielles Problem hin. Dies wurde ja auch in den News von ADV vom 15.04. selbst beschrieben:
Externer Inhalt (z.B. Newsletter, E-Mails, Seiteninhalte):
More Details on the Card Platform SituationUnfortunately, we have not yet been able to fix the problem with the card platform. For reasons outside of our control, there have been unexpected complications with receiving the bank transfers we sent several days ago from our bank account to the accounts of our partners, the card vendor and the Visa/MC card withdrawal processor. These transfers were meant to fund our account balances with them, which is required for these system features to function properly. We are sorry that we are all experiencing this. We do everything we possibly can to rectify the situation. We will do our best to post an update on the nearest business day.
Meiner Meinung nach, Geld - wenn immer möglich - von ADV abziehen!