25.11.2016, 19:25
Seit Monaten warte ich nun bereits auf Auszahlungen. Die letzte wurde am 24.10. beantragt und ist bis heute nicht eingetroffen. Auszahlungen von AGC verschwinden im Orkus, sobald man sie beantragt hat.
Hier der Eintrag in der History, die obere Zeile gibt den aktuellen Stand an (Hervorhebung durch mich):
016-10-24, 16:58:02 Withdraw Me, Salary account 700 Rejected
2016-10-24, 16:38:48 Transfer to Withdraw Me, Bonus account 646.05 Performed
Zur Erhellung hier ein Schriftwechsel mit Kairos, bei dem es um Auszahlungsversuche der letzten Monate ging. Am 23.11.16 schrieb ich an den Kairos-Support:
Dear Kairos Team,
I am missing the receipt of 700$ since the end of October. Look to the status do my backoffice history:
2016-10-24, 16:58:02 Withdraw Me, Salary account 700 Sent
Please ensure that the money will be sent before the next withdrawal request will be placed within the next days!
The withdrawal of September (500$) was performed to a new account at assetgc as you expected from your customers. When I first tried to exchange the money into Euro, something went wrong and I got Dollar again, but I got only 475,30$. A request at the support team was not answered.
A cautious new attempt to change some $ into € succeeded. After that I initiated the transferal to my bank account:
Nov.07 2016 14:06 6114777971301651 0.10€ 0.00€ 0.10€ clearing No comment
Nov.07 2016 14:06 5245730600552790 0.20€ 0.00€ 0.20€ clearing No comment
Nov.07 2016 14:06 1963366148509119 20.00€ 0.00€ 20.00€ clearing No comment
The money has not been arrived at my bank account until today! Since you stopped the cooperation with assetgc, I ask you to retire the money back to my Kairos account!
Please tell me until when I can calculate to reach my money!
Best regards
Darauf bekam ich gestern von Kairos folgendes Informationsbröckchen zurückgeworfen, ohne dass auf die ebenfalls angesprochenen AGC-Ausstände eingegangen wurde:
Dear Pfalzgraf,
Below is the report on your withdrawal request, made 2016-10-24 16:58:02 for 700 USD via SEPA Direct Transfer:
Status: Rejected.
Your withdrawal request has been rejected and funds returned to your Salary account due to delay in processing.
Please recreate your withdrawal request with new amount for processing in the next payout period.
Please do not reply to this email - it has been generated automatically by the system.
If you have questions please contact [email protected] (Monday - Friday, 07:00 - 16:00 UTC)
Best regards,
KAIROS TECHNOLOGIES LIMITED
kairosplanet.com
Die Auszahlung wurde also zurückgewiesen aufgrund der (von Kairos verschuldenten) Verzögerung in der Verarbeitung. Das Geld ist seitdem entgegen der Mailmitteilung nicht wieder auf das Verdienstkonto zurückgeschrieben worden, sondern verschwunden.
Aktuell stehen für diesen Monat nach der userunfreundlichen Intervallvorgabe 200$ aus zuzüglich der 1200$ aus den Vormonaten. Sollte eine Accontozahlung eingehen, werde ich sie umgehend hier bestätigen.
Es gibt hier Mods, die erst abwarten, bis die letzte ausstehende Auszahlung nachgewiesen wurde, bevor sie den roten Daumen entfernen. Dies sollte eigentlich für alle hier der Standard sein.
Hier der Eintrag in der History, die obere Zeile gibt den aktuellen Stand an (Hervorhebung durch mich):
Externer Inhalt (z.B. Newsletter, E-Mails, Seiteninhalte):
016-10-24, 16:58:02 Withdraw Me, Salary account 700 Rejected
2016-10-24, 16:38:48 Transfer to Withdraw Me, Bonus account 646.05 Performed
Zur Erhellung hier ein Schriftwechsel mit Kairos, bei dem es um Auszahlungsversuche der letzten Monate ging. Am 23.11.16 schrieb ich an den Kairos-Support:
Externer Inhalt (z.B. Newsletter, E-Mails, Seiteninhalte):
Dear Kairos Team,
I am missing the receipt of 700$ since the end of October. Look to the status do my backoffice history:
2016-10-24, 16:58:02 Withdraw Me, Salary account 700 Sent
Please ensure that the money will be sent before the next withdrawal request will be placed within the next days!
The withdrawal of September (500$) was performed to a new account at assetgc as you expected from your customers. When I first tried to exchange the money into Euro, something went wrong and I got Dollar again, but I got only 475,30$. A request at the support team was not answered.
A cautious new attempt to change some $ into € succeeded. After that I initiated the transferal to my bank account:
Nov.07 2016 14:06 6114777971301651 0.10€ 0.00€ 0.10€ clearing No comment
Nov.07 2016 14:06 5245730600552790 0.20€ 0.00€ 0.20€ clearing No comment
Nov.07 2016 14:06 1963366148509119 20.00€ 0.00€ 20.00€ clearing No comment
The money has not been arrived at my bank account until today! Since you stopped the cooperation with assetgc, I ask you to retire the money back to my Kairos account!
Please tell me until when I can calculate to reach my money!
Best regards
Darauf bekam ich gestern von Kairos folgendes Informationsbröckchen zurückgeworfen, ohne dass auf die ebenfalls angesprochenen AGC-Ausstände eingegangen wurde:
Externer Inhalt (z.B. Newsletter, E-Mails, Seiteninhalte):
Dear Pfalzgraf,
Below is the report on your withdrawal request, made 2016-10-24 16:58:02 for 700 USD via SEPA Direct Transfer:
Status: Rejected.
Your withdrawal request has been rejected and funds returned to your Salary account due to delay in processing.
Please recreate your withdrawal request with new amount for processing in the next payout period.
Please do not reply to this email - it has been generated automatically by the system.
If you have questions please contact [email protected] (Monday - Friday, 07:00 - 16:00 UTC)
Best regards,
KAIROS TECHNOLOGIES LIMITED
kairosplanet.com
Die Auszahlung wurde also zurückgewiesen aufgrund der (von Kairos verschuldenten) Verzögerung in der Verarbeitung. Das Geld ist seitdem entgegen der Mailmitteilung nicht wieder auf das Verdienstkonto zurückgeschrieben worden, sondern verschwunden.
Aktuell stehen für diesen Monat nach der userunfreundlichen Intervallvorgabe 200$ aus zuzüglich der 1200$ aus den Vormonaten. Sollte eine Accontozahlung eingehen, werde ich sie umgehend hier bestätigen.
(22.11.2016, 20:34)Annette schrieb: Gelder gehen jetzt so nach und nach ein, ich erhalte derzeit von allen Möglichen Seiten die Bestätigung.
Daher setze ich wieder das rote Ausrufezeichen
Es gibt hier Mods, die erst abwarten, bis die letzte ausstehende Auszahlung nachgewiesen wurde, bevor sie den roten Daumen entfernen. Dies sollte eigentlich für alle hier der Standard sein.