16.11.2019, 19:41
(16.11.2019, 19:20)earnwithme schrieb: Ich habe es selber nochmal gecheckt und bekomme immer eine andere 3x Adresse.
Der Admin ist im Kontakt mit dem Coinpayments Support Team um herauszufinden wo das Geld hingegangen ist.
Externer Inhalt (z.B. Newsletter, E-Mails, Seiteninhalte):
HelloHello, we have investigated your 'so called' deposit. And we verified with coinpayments support who tracked the hash id. The Btc wallet you send to and the hash id that you send to us is not linked to a deposit received by cryptscalper or coin payments. All our and coin payments merchant BTC receiving addresses start with a 3 which is not the case. So therefore we have not received your deposit in our cryptscalper company wallet we cannot credit the amount to your dashboard. It is up to you what happened. but as long as we do not have received the BTC in our wallet there is nothing we can do. We cannot add funds to a members wallet if we havent received any deposit. The BTC address and hash id you provided is not in coinpayments or our database of received deposits through API connection. Regards, cryptscalper.
also das war die antwort die ich bekommen habe. Ich finde das eine absolute Frechheit. Ich habe über die API von Cyptscalper eingezahlt und die ist anscheinend Fehlerhaft und soll soll dran schuld sein! Ich kann den fehler auch sofort nachstellen weil wie oben geschrieben passiert das immer. Hab ja auch alles belegen können oben. auserdem sieht man wenn man nch der adress in der Blockchain sucht auf die ich überwiesen hab 1JFuFnRQcHUJrcyAbDHptcFJQMZp7NsL8Y eine zahlung am 28.10.2019 eigengangen ist die nicht meine war. Die würde an eine eine btc adresse weiter geschickt würde die mit 3 beginnt nämlich 3Gj3Z9PhdMCGUJUqmGuE6JW2qdUFQ3QUxf. Also sollte die Adresse bekannt sein.