22.10.2017, 08:27
Prüfe doch mal bitte, ob nicht beide Auszahlungen zu einer zusammengefasst wurden. Soll öfter mal vorgekommen sein. Ansonsten bitte folgenden Hinweis beachten:
If you have any problem with pending deposit during the blackout please send a message to [email protected] using your account email address. Please include "October, 21" into the subject line so we can quickly identify and process these requests. Make sure the message contains TxID!
Das gilt auch für withdrawals, aber eben ohne die txID
Und soweit mir bekannt ist, sind sie noch am nacharbeiten. Daher bitte noch etwas Geduld.
Externer Inhalt (z.B. Newsletter, E-Mails, Seiteninhalte):
Bitpetite Support:If you have any problem with pending deposit during the blackout please send a message to [email protected] using your account email address. Please include "October, 21" into the subject line so we can quickly identify and process these requests. Make sure the message contains TxID!
Das gilt auch für withdrawals, aber eben ohne die txID
Und soweit mir bekannt ist, sind sie noch am nacharbeiten. Daher bitte noch etwas Geduld.