14.10.2019, 01:47
Die Plattform war am Sonntag einige Stunden nicht zu erreichen und der Admin hat dazu jetzt Stellung bezogen. Es gab offenbar technische Probleme, die jetzt aber bereinigt sind und Auszahlungen werden wieder normal innerhalb von einem Zeitraum von 24 Stunden nach Anfrage aufgenommen.
Bisher ist hier ja alles tadellos gelaufen und die kleine Auszeit sollte daran nichts ändern.
Externer Inhalt (z.B. Newsletter, E-Mails, Seiteninhalte):
Dear investors we sincerely apologize for the downtime of our system today, as you must have noticed our site was down a couple of times today between 8:40 and 9:00, 11:00am and 12pm, 1:30 and 2:00 and from 4pm to 6pm due to some technical issues. We have put everything in place, and our technical team had worked hard to fix the problem and site is back to normal working condition again. All withdrawal request beginning from the oldest would be processed from now as quickly as possible, including those from the time of downtime. within 24 hours from time of request.Please bear with us, and thank you for your patience.
HITREZ LIMITED SUPPORT TEAM